Tuesday 1 March 2016

Blinq Fabulouz Series

BLINQ FABULOUZ SERIES 

(WHITENING & FIRMING)




 Harga Pasaran : RM49.00
Harga Kami : RM42.00 sahaja !!
Anda Jimat : RM7.00

Isi Kandungan/Berat : 20 sachets


POSTAGE :
RM6 SEM | RM9 SS

Blinq Fabulouz berperisa kopi atau koko strawberry mint menjanjikan anda kesan yang menakjubkan, disamping menikmati minuman yang segar anda juga menikmati kesan yang hebat hasil dari mengamalkannya.

Blinq Fabulouz (mencerah/whitening) anda akan dapat mencerahkan kulit secara berperingkat-peringkat melalui adunan istimewa seperti serbuk mutiara, gluta, asxathantin, acerola cherry exract dan beberapa lagi bahan semulajadi. Penggunaan extract stevia sebagai penganti gula juga sesuai bagi mereka yang menghidap diabetes.

Kopi dan koko yang tidak menyebabkan anda pening atau gastrik kerana ianya rendah kafien dan kalori, ia juga mampu menurunkan kadar kolestrol dalam darah, yang menderita sakit kulit / kudis pun akan mendapat kesan yang menakjubkan jika mengamalkan Blinq Fabulouz secara konsisten, yang paling penting minum banyak air kosong untuk mempercepatkan hasil yang kita kehendaki.


 KELEBIHAN & KEHEBATAN BLINQ FABULOUZ WHITENING :
✔ Melembut dan menghaluskan tekstur kulit
✔ Kulit kelihatan lebih gebu, bersinar dan tanpa cela
✔ Meningkatkan kecerahan warna kulit
✔ Memulihkan kulit berparut dan bermasalah
✔ Mengurangkan kedutan dan garis halus
✔ Mengecilkan liang pori


KANDUNGAN BLINQ FABULOUZ SERIES (WHITENING)
Cocoa Powder, Krimer Bukan Tenusu, STEVIA, Chocolate Powder, L- Glutathione, Pearl Powder, Snow Lotus, Pectin, Skim Milk Powder, Garam Bukit, Collagen, Vitamin C.






KELEBIHAN & KEHEBATAN BLINQ FABULOUZ SLIMMING :
✔ Berkesan mengurangkan berat badan
✔ Mengawal selera makan
✔ Menghalang pembentukan lemak
✔ Membakar lemak berlebihan dengan pantas
✔ Mengawal berat badan dengan mudah
✔ Mengurang kolesterol
✔ Menambahkan tenaga
✔ Merawat masalah kemurungan, susah tidur
✔ Tiada kesan sampingan yang negatif



KANDUNGAN BLINQ FABULOUZ SERIES (FIRMING) :
Cocoa Powder, Krimer Bukan Tenusu, Stevia, Chocolate Powder, Skim Milk Powder, Chitoglucant, Pectin, Guarana, Garcinia Cambogia, Xanthum Gum, L- Carnatine, Euchol-S (Plum Sterol)

Kulit anda lebih cerah atau badan anda lebih slim sambil mengamalkan minuman kegemaran anda.. memang jimat.. memang berkesan!!! TIPS Pelangsingan dengan rasa yang lazat! 

* Pagi sebelum sarapan ambil 1 sachet Blinq Fabulouz campurkan dengan air panas. Badan akan rasa lebih segar. Selepas tu ambil sarapan seperti biasa. Elakkan pengambilan makanan yang berminyak & berlemak

* Tengah hari - Makan tengah hari seperti biasa, elakkan makanan berminyak & berlemak. Seeloknya makan ikan, sayur, masakan yang dimasak secara kukus / panggang / grill. Nasi kalau boleh dikurangkan separuh.

* Petang - Minum petang dengan segelas Blinq Fabulouz mengikut kesukaan anda panas atau sejuk.

* Malam - Makan malam paling lewat pukul 7 mlm. Jangan ambil nasi. Makan lauk-pauk, sayur-sayuran & buah-buahan.

* Banyakkan minum air kosong (8 gelas sehari) & senaman ringan sekurang-kurangnya 15 minit sehari Blinq Fabulouz (Firming)

Fasa 1 :
Proses penurunan berat badan akan berlaku dengan cepat untuk minggu pertama. Ini adalah kerana bahan aktif untuk firming / slimming akan berfungsi untuk membuang air berlebihan dalam badan. Penurunan berat badan akan berlaku dan kesan lebih ketara.

Fasa 2 :
Proses pembakaran lemak akan bermula. Penurunan berat badan tetap berlaku tetapi agak perlahan. Ini kerana ada 2 faktor yang akan mempengaruhi proses di tahap ini iaitu "tahap metabolisme individu" & "pengawalan pengambilan kalori". Di sini anda perlu mengawal pengambilan kalori harian anda untuk mendapatkan kesan optimum (lelaki 2,200 kalori sehari | perempuan 2,000 kalori sehari). Selepas anda berjaya mengawal pengambilan kalori sekaligus anda akan mengalami penurunan berat badan pada minggu ketiga dan keempat.

Tips :
Elak makanan berminyak & berlemak. Elak pengambilan ayam untuk 6 minggu pertama. Makan malam paling lewat pukul 7 malam. Banyakkan minum air kosong dan lebihkan pengambilan buah-buahan dan sayuran..

Ramuan Firming / Slimming juga dapat membuang lemak & minyak berlebihan dari masuk ke dalam salur darah dan mengurangkan pembentukan kolestrol jahat.



No comments :

Post a Comment