Tuesday 2 February 2016

Anugerah Gamat King

ANUGERAH : GAMAT KING ANUGERAH


ANUGERAH : GAMAT KING ANUGERAH

HARGA PASARAN: RM48.00 / 250ml
HARGA TAWARAN: RM46.00
(tidak termasuk kos pos) 
* Adakah anda ingin menyembuhkan luka luaran dan dalaman dalam masa yang cepat?
* Adakah anda mahu meredakan sakit sendi dan otot akibat digigit serangga dan bisa?
* Adakah anda ingin kelihatan muda dan bertenaga?
* Adakah badan anda memerlukan antibody untuk melawan penyakit di dalam badan?
* Adakah anda mahu makanan terbaik untuk anak yang anda kandungkan?

Jika anda mahukan kesemua di atas, anda perlu dapatkan makanan berkhasiat yang telah terbukti secara klinikal dan diuji oleh saintis tempatan dan antarabangsa
Gamat King Anugerah adalah minuman kesihatan yang menggabungkan ekstrak gamat dengan bacaan ayat-ayat suci Al-Quran dan doa-doa pilihan. Insya-Allah ia berkesan untuk membantu meningkatkan kesihatan anda.
Minum Gamat King Anugerah untuk membantu mempercepatkan penyembuhan luka, untuk wanita selepas bersalin, sebagai minuman tenaga, meredakan sakit sendi dan otot serta mengurangkan bengkak akibat digigit oleh serangga. Gamat King Anugerah adalah kombinasi perubatan Islam dan moden. Ianya diformulasikan sebagai minuman kesihatan untuk mereka yang ingin mencari penawar bagi membantu meringankan beban kesakitan dan juga memelihara kesihatan diri agar sentiasa dijauhi sebarang penyakit, Insya-Allah.
KEBAIKAN GAMAT KING ANUGERAH DARI SUDUT PERUBATAN ISLAM :
Kandungan air yang digunakan di dalam Gamat King Anugerah telah didoakan dengan bacaan 30 juzuk Al-Quran dan doa-doa pilihan. Oleh itu dengan kuasa Allah, molekul air yang digunakan adalah lebih baik dan bersih dari molekul air biasa.

KEBAIKAN GAMAT KING ANUGERAH DARI SUDUT PERUBATAN MODEN :
Gamat yang terkandung di dalam minuman kesihatan ini kaya dengan "Cell Growth Factor" yang mempercepatkan pertumbuhan sel-sel baru yang telah rosak dan mengakibatkan penyakit di dalam badan.
Revolusi hasil kajian yang berjaya menghasilkan sel stem dari tumbuhan aktif pertama yang kaya dengan faktor epigenetik dan metabolit. Ini adalah revolusi sebenar kerana "Stem Cell" yang terkandung di dalam Gamat King Anugerah minuman kesihatan ini kaya dengan 92% kolagen untuk memerangi anti-penuaan dan kemerosotan prestasi sel di dalam badan manusia.
Dengan menggabungkan kaedah perubatan Islam, Gamat King Anugerah sememangnya makanan kesihatan yang lengkap untuk anda.
Ayat-ayat Al-Quran sebanyak 30 juzuk dibacakan dalam keadaan yang sempurna dengan penjagaan terhadap adab dan niat pembaca. Kemudian ayat-ayat Al-Quran tersebut dibaca berulang-ulang kali mengikut kiraan tertentu.

Antara ayat-ayat dan doa-doa khusus selain bacaan 30 juzuk Al-Quran yang terkandung di dalam Gamat King Anugerah ini :

Ayat-ayat Ruqyah
Ayat Ruqyah Nabawiyyah
Selawat Tafrijiyyah
Saiyidul istighfar (penghulu taubat)
Ayat pembatal sihir dan pukau
Doa penghindar gangguan syaitan
Doa bakar jin dan syaitan
Ayat pendamaian
Doa pengasih
Doa pelaris perniagaan
Doa atasi gangguan tidur
Doa pendinding
Salam sulaiman
Ayat Ruqyah Jibri Selawat Nabi dan doa syifa’
Pendinding al-Muawwizat
Saiyidul istighfar (penghulu taubat)
Ayat penawar sihir dan pukau
Doa penghindar hasutan syaitan
Ayat penawar seribu guna
Ayat pelembut hati
Doa seri wajah
Doa penyejuk
Doa atasi cemburu dan hasad dengki
Doa terang hati
Solat hajat

KAEDAH PENGGUNAAN GAMAT KING ANUGERAH :
Untuk orang dewasa, ambil 2 sudu besar. Untuk kanak-kanak, ambil 1 sudu besar. Amalkan Gamat King Anugerah setiap pagi & malam.

TERTIB PENGGUNAAN GAMAT KING ANUGERAH :
Selawat 3 kali
Baca Surah Al-Fatihah
Baca"La Hawla Wala Quwwata Illa Billah"

Niat kepada Allah untuk mengatasi masalah yang dihadapi. Insya-Allah.

4 STEP SHAPE SLIMMING WAIST BELT 4 STEP SHAPE SLIMMING WAIST BELT HARGA PROMOSI SEKARANG RM30.00 (S/M) / RM35.00 (S/S) (FREE POSTAGE) BERMINAT SMS / WHATSAPP 012-4348281 NAK BELI BORONG PUN BOLEH AGENT DROPSHIP JUGA DIALU2KAN MAMPU MENGEMPISKAN PERUT!! BENGKUNG MODEN YG MUDAH DIPAKAI... PERUT BUNCIT LEPAS BERSALIN? JEANS KETAT X BOLEH ZIP? SUKAR NAK KAWAL JUMLAH PENGAMBILAN MAKAKAN? · TIDAK digalakkan menggunakan 4 STEP SHAPE SLIMMING WAIST BELT ini bersama-sama dengan krim panas yang lain. (Jika kulit sensitif akan menyebabkan gatal n rashes) · TETAPI, jika kulit anda tahan dan tiada masalah, ia satu kelebihan untuk anda dan prose kempiskan PERUT akan menjadi lebih cepat 4 STEP SHAPE SLIMMING WAIST BELT Membantu anda mencapai bentuk badan menawan Digunakan untuk mengempiskan perut dengan kesan yang lebih efektif dari haba infrared. Boleh dipakai pada bila-bila masa. 4 STEP SHAPE SLIMMING WAIST BELT BOLEH ✔ Memberi kesan seakan bersauna, selepas 30 minit pemakaian, kulit akan terasa berpeluh ✔ Penggunaan yang konsisten selama sebulan dapat melihat pengurangan inci yang ketara ✔ Ada 4 tahap zip boleh laras, dianggarkan dari pinggang 24 inches – 32/34 inches ✔ Best dan ideal digunakan waktu period dan pantang, sbb sauna effect tu die bg kesan panas, ala2 bertungku gitu, so darah-darah kotor memang keluar dengan effective.. cuba la!!! ✔ Sila pakai waist trimmer dalam keadaan baring, supaya mudah dan senang untuk zip. KELEBIHAN 4 STEP SHAPE SLIMMING WAIST BELT 1. Sesuai untuk saiz pinggang antara 56cm-96cm (fabrik yg digunakan disulami dengan sinaran infrared). 2. Infrared akan bertindak balas dengan lemak-lemak dalam badan apabila adanya haba & peluh. Fabriknya pula jenis bermutu tinggi yang dapat hasilkan immediate effect (rampingkan pinggang) 3. Ketika permulaan pemakaian, dinasihatkan tidak terus menggunakan zip yg paling ketat. Setelah ke 2-3 kali, baru boleh tukar / adjust ke zip lain (supaya zip tidak rosak atau koyak) 4. Boleh digunakan ketika siang hari (sewaktu pergi kerja) dan juga malam hari (ketika tidur) – maksimum 8 jam. 5. Sangat sesuai juga dipakai ketika bersenam SESUAI UTK LELAKI & PEREMPUAN ** Mempercepatkan pembakaran lemak kerana ada infra-red. CARA UNTUK MEMBASUH 4 STEP SHAPE SLIMMING WAIST BELT - Ialah dengan meggunakan air sabun, celup dan gosok secara lembut, bilas dengan air dan tekap dengan tuala kering. Selepas tu keringkan di bawah kipas. Jangan jemur di bawah cahaya matahari jika jemur di bawah matahari akan merosakkan FIR dalam 4 Step Shape Slimming Waist Belt itu. - Untuk yang perut buncit pastikan masa memakai. 4 Step Shape Slimming Waist Belt perlu baring dahulu untuk memudahkan zip. - 4 Step Shape Slimming Waist Belt boleh digunakan selagi mampu tak kira siang atau malam seeloknya 8jam sehari (untuk mendapat kesan yg maksimum) Copy the BEST Traders and Make Money : http://bit.ly/fxzulu

Copy the BEST Traders and Make Money : http://bit.ly/fxzulu

No comments :

Post a Comment